دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

پیوندها

دانلود آهنگ محسن چاوشی بی بدن

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۰۷:۳۷ ب.ظ

دانلود آهنگ محسن چاوشی بی بدن

اسفند , ۲۵ , ۱۴۰۲

 Lyrics : Omid Roozbeh
Arrangement : Reza Foadian
Mix & Mastering : Mehdi Karimi

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بی بدن
 

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3 , متن آهنگ  , پخش آنلاین

Download a song of Mohsen Chavoshi Bi Badan

دانلود آهنگ محسن چاوشی بی بدن | Mohsen Chavoshi Bi Badan

 

.

متن آهنگ

محسن چاوشی بی بدن

ببین مادر ببین مادر ببین مادر زمستونه;ببین احوالمو که مثل موی تو پریشونه
واسم رخت عزا تن کن همینجا شمع روشن کن;که امشب حال من عین شب شام غریبونه
حدیثی آیه ای چیزی بخون مادر پریشونم;پریشونم که اینجایی و از چشم تو پنهونم
بغل وا کن واسه پروانه های پیرهنم شاید;بتونم تیکه هامو توی آغوشت بچسبونم
یه جوری گریه کن دنیا بفهمه مادرم اینجاست;تو میدونی فقط که پلک های آخرم اینجاست
صدای گریه هاتو میشنوم دستاتو میبینم;بهم نزدیک شو نزدیک سنجاق سرم اینجاست
جهان دیوونه ای بی دردسر میخواست من بودم;که اهل سوختن بودم که اهل ساختن بودم
دلم میخواست از این لحظه های بی وزنی;به آغوش تو برگردم اگرچه بی بدن بودم;بی بدن بودم
ببین مادر ببین مادر ببین مادر زمستونه;ببین احوالمو که مثل موی تو پریشونه
واسم رخت عزا تن کن همینجا شمع روشن کن;که امشب حال من عین شب شام غریبونه

 

  • امیر عزیز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی