دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

پیوندها

اهنگ سپاس سپاس معلم سپاس

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۱۹ ب.ظ

اهنگ سپاس سپاس معلم سپاس

نسخه اصلی بدون کلام و با کلام برای دانلود قرار داده شده
 

سپاس سپاس معلم سپاس


Download a new song of moelam sapas

سپاس سپاس معلم سپاس با کلام و بی کلام + دانلود و متن

سپاس سپاس معلم سپاس
 

متن

سپاس ♥ سپاس ♥ معلم سپاس
سلام من به تو ♥ ای طلوع جاوید
طلایه دار نور ♥ باغبان خورشید
شده جهان من روشن از حضور تو
نگاه من شده جلوه گاه نور تو ( ۲ بار )
بر چهره ات نقش صلابت
لبخند تو صبح سپید است
در سینه ی دریاییت عشق
در چشم بیدارت امید است
سپاس ♥ سپاس ♥ معلم سپاس
شکفته در دلم مهر آسمانیت
همیشه پرفروغ ♥ شمع مهربانیت
چراغ راه من علم و دانش تو بود
دلم به یاد تو شعر عاشقی سرود ( ۲ بار )
با سلاح دانش در مسیر دین
رفتی به جنگ تیرگی ها
نقشی کشیدی جاودانه
بر صفحه ی اندیشه ما
سپاس ♥ سپاس ♥ معلم سپاس

  • امیر عزیز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی