دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

پیوندها

دانلود آهنگ ماکان بند قول بده

يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶ ب.ظ

دانلود آهنگ ماکان بند قول بده

اسفند , ۱۹ , ۱۴۰۲

Lyrics : Taha Yousefi
Music : Taha Yousefi
Arrangement : Milad Akbari
Mix & Mastering : Milad Akbari

دانلود آهنگ جدید ماکان بند قول بده

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3 , متن آهنگ  , پخش آنلاین

Download a song of Macan Band Ghol Bede

دانلود آهنگ ماکان بند قول بده نسخه اصلی کیفیت ۳۲۰

 

.

متن آهنگ

ماکان بند قول بده

اینو میگم همه بدونن;چقدر قشنگه با تو بودن;داره تند میزنه نبضم برات
نمیوفته از سر من اصلات هوات;تو کی بودی دیگه که پیشت;دلم واست میره همیشه
بارون که میاد میکشم;یه قلب واست رو بخار شیشه;قول بده قلبمو پس ندی بهم
هرجا میری یه خبر بدی بهمم;دوست دارم واسه من گل بچینی;دسته کنی یه بغل بدی بهم
تو از هر کی که ادعاش میشه خوبه قشنگتری;تو از تمام آدما تو زندگی بهم نزدیکتری
تو عطرت دلنشینه دلت پاکه تو از گل بهتری;تو از هرچی مهمه واسه من مهمتری

آهنگ ماکان بند قول بده

 

  • امیر عزیز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی