دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

پیوندها

مداحی راغب کیستی

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۱۷ ب.ظ

مداحی راغب کیستی

دانلود نوحه راغب کیستی بسیار زیبا و شنیدنی

Download a new song of Ragheb – Kisti

دانلود مداحی راغب کیستی

متن مداحی راغب کیستی

کیستی کیستی کیستی! کیستی(:

کیستی تو ای! سکوت پریشان به روی نی(۲)/:

کیستی که میچکد غم! تو از گلوی نی(۲)*

بر نیزه اشک! ماه شیداترین نگاه//

تو با دلم چه کردی! در این هجوم درد

عشق تو چاره کرد تو با دلم! چه کردی…

مهرتو یا حسین! افتاده بر دلم(۲)(:

بی تابم کن! من رودی تشنه ام(۲)/:

از مهرت دم به دم سیرابم! کن(۲)*

کیستی جهان! من نام ونشان من(۲)//

کیستی کیستی کیستی! کیستی

کیستی تو ای سکوت! پریشان به روی نی(۲)

کیستی که میچکد غم تو از گلوی! نی(۲)(:

کیستی تو ای قرار! دل بی قرار من(۲)/:

کیستی که بی تو گشته خزان! این بهار من(۲)*

با ما امشب! بنشین دمی ببین و دلم را نظاره کن//

باما یکدم بنشین و شام! تار مراپرستاره کن!

بنشین نظاره کن! دلتنگی مرا(۲)

این اشک زینب است بر خواب! سایه ها(:

ای یار هم قسم! در این شب ستم/:

بی تو کجا روم غم دارد! این دلم*

در کنارم! بنشین شب مرا روشن کن//

در این شب بی پایان! دل تو را میخواهد

کودک بی تابت! زحال تو میپرسد…

در این غم جانسوزان دل تو! را میخواهد(:

کیستی کیستی! که بی تو گشته خزان/:

که بی تو گشته خزان! این بهار من*

کیستی! کیستی کیستی کیستی//

کیستی تو ای سکوت پریشان! به روی نی(۲)

کیستی! که میچکد غم تو از گلوی نی(۲)

بر نیزه اشک ماه! شیداترین نگاه(:

تو با دلم چه کردی در این! هجوم درد/:

عشق! تو چاره کرد تو با دلم چه کردی*

مهرتو یا حسین افتاده! بر دلم(۲)//

بی تابم! کن من رودی تشنه ام(۲)

از مهرت دم به دم سیرابم! کن(۲)

کیستی جهان! من نام ونشان من(۲)(:

کیستی کیستی! کیستی کیستی/:

کیستی تو ای سکوت پریشان! به روی نی(۲)*

کیستی که! میچکد غم تو از گلوی نی(۲)//

کیستی تو ای پناه شب! دلشکستگان(۲)

کیستی! تو ای ستاره ی شبهای کاروان(۲)

برخیز بنگر زینب چه میکند! غم دلهای خسته را(:

برخیز بنگر امشب! به جستجوی تو در نی شکسته ها/:

برخیز و چاره کن! اشک دل رباب*

مادر چه! میکشد اه از سکوت اب//

شب در هجوم درد تنها! کس منی!

ای ماه! روی نی دلواپس منی

از جدایی امشب! چه شکوه ها دارد دل(:

که این غم بی پایان سر گذشت! عشق است/:

ای غمت ناپیدا! چه میرود بر دلها*

سرت به روی نی ها سرگدشت! عشق است//

مداحی راغب کیستی

  • امیر عزیز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی