دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

پیوندها

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد مجنون

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۲۷ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد مجنون

مات چشماتم ♫♪

ترانه: حمید هیراد . تنظیم موزیک: حمید هیراد

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3

Download a new song of Hamid Hiraad – Majnoon

دانلود آهنگ حمید هیراد مجنون - مات چشماتم ♫♪

 

.

متن آهنگ مجنون از حمید هیراد

♫♪

مات چشماتم ♫♪ ببین تو رو به روی من بشین ♫♪ دنیا رو میزنم زمین

محو تماشاتم ♫♪ همین تو رو به روی من بشین ♫♪ دنیا رو میزنم زمین

بیا راحت بسوزون ♫♪ این کویر خشک و خالی رو ♫♪

بیا و شعله ور کن ♫♪ این همه شب زنده داری رو ♫♪

بیا بارون شو ببار آروم کن ♫♪ بیا لیلا شو منو مجنون کن ♫♪

بیا بارون شو ببار آروم کن ♫♪ بیا لیلا شو منو مجنون کن ♫♪

دانلود آهنگ حمید هیراد مجنون

عشق دلم بال و پرم تاج سرم ♫♪ فقط تو ماه دلم شاه دلم رفیق من فقط تو ♫♪

عشق یعنی ! غم شیرین دوری ♫♪ عشق یعنی ! صبوری و صبوری ♫♪

بیا بارون شو ببار آروم کن ♫♪ بیا لیلا شو منو مجنون کن ♫♪

بیا بارون شو ببار آروم کن ♫♪ بیا لیلا شو منو مجنون کن ♫♪

بیا راحت بسوزون این کویر خشک و خالی رو ♫♪

بیا و شعله ور کن این همه شب زنده داری رو ♫♪

.

دانلود آهنگ شاد مجنون حمید هیراد

  • امیر عزیز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی