دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

پیوندها

دانلود آهنگ جدید کسری زاهدی شاخه گل من نیومد

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۲۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید کسری زاهدی شاخه گل من نیومد

ترانه: کسری زاهدی . تنظیم موزیک: کسری زاهدی

نم نمای بارون آروم توی خیابون اومد

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3

Download a new song of Kasra Zahedi – Shakhe Gol

دانلود آهنگ کسری زاهدی شاخه گل من نیومد (نم نمای بارون آروم)

 

.

متن آهنگ شاخه گل من نیومد از کسری زاهدی

♫♪

.

نم نمای بارون آروم توی خیابون اومد; شاخه گل من نیومد

سایبونم آسمون شد ماه آسمون دراومد; شاخه گل من نیومد

وای همه ی گلا میدونن تو نیای بهار نمیشه

باغ آرزوی قلبم بی تو لاله زار نمیشه

دانلود آهنگ شاخه گل من نیومد کسری زاهدی

  • امیر عزیز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی