دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

پیوندها

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بغض

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۰۸ ق.ظ

مجید یحیایی بغض

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بغض

.

ترانه: مجید یحیایی . تنظیم موزیک: مجید یحیایی

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3

Download a new song of Majid Yahyaei – Boghz

دانلود آهنگ مجید یحیایی بغض

 

.

متن آهنگ بغض از مجید یحیایی

♫♪

بین حرفای تو با من بغضم میگرفت حس کرده بودم مثل سابق نیست دلت

از توی چشای تو سقوط کردم یه عمر از وقتی که احساسمو گفتم بهت

نه دلتنگم نه غمگینم نه بی تابم نه ناراحت

نه دنیام بی تو داغونه نه این دل شده کم طاقت

نه فکرم به تو مشغوله نه قلبم شده احساسی

نه دیگه تو رو میشناسم نه دیگه منو میشناسی

فقط گاهی یه وقتایی تو این سینه رو تکراره

دوای درد این دردام یه وقتایی یه سیگاره

فقط میسوزم از این که میدونستم ته قصه

توی میری میدونستم من که قلبت خالی از حسه

مجید یحیایی بغض

نه دلتنگم نه غمگینم نه بی تابم نه ناراحت

نه دنیام بی تو داغونه نه این دل شده کم طاقت

نه فکرم به تو مشغوله نه قلبم شده احساسی

نه دیگه تو رو میشناسم نه دیگه منو میشناسی

فقط گاهی یه وقتایی تو این سینه رو تکراره

دوای درد این دردام یه وقتایی یه سیگاره

فقط میسوزم از این که میدونستم ته قصه

توی میری میدونستم من که قلبت خالی از حسه

.

دانلود آهنگ بغض مجید یحیایی

  • امیر عزیز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی